ח"כ רגב: "אנחנו מקבלים את סילמן בזרועות פתוחות"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רגב: "אנחנו מקבלים את סילמן בזרועות פתוחות"

    חה"כ מירי רגב ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו מקבלים את סילמן בזרועות פתוחות. אני חושבת שיש מקום לדבר גם עם גנץ להקמת ממשלה אחרת, שיוכיח מנהיגות. הוא יודע שזו לא הממשלה הטובה למדינת ישראל. אני קוראת לחברי ימינה שנבחרו בקולות הימין לחזור הביתה"

    ישיבת סיעת הליכוד צילום: פלאש 90
    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מירי רגב שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על פרישתה של ח"כ סילמן מהקואליציה. "זה בוקר שמח עבור עם ישראל ומדינת ישראל. לפני שבוע הייתי עם סילמן במשלחת בגבול אוקראינה הונגריה ואמרתי לה תחזרו הביתה, הממשלה הזו מסוכנת ומנותקת. היא הקשיבה לי היטב. במקרה הייתה לי גם שיחה עם בעלה. מי ששומר על היהדות ה' שומר עליו".

    רגב הוסיפה: "הזהות היהודית זו המהות שלנו כאן בישראל. זו המדינה היהודית היחידה בעולם. אם נפגע בנושאי יהדות – בשביל מה אנחנו כאן. להכניס חמץ לבתי החולים שאמורים לתת את השירות לכל אזרח במדינת ישראל – זה לא יעלה על הדעת. אנחנו מקבלים את סילמן בזרועות פתוחות".

    עוד אמרה רגב "אני חושבת שיש מקום לדבר גם עם גנץ, שיוכיח מנהיגות. הוא יודעת שזו לא הממשלה הטובה למדינת ישראל. אני קוראת לשאר חברי ימינה שנבחרו בקולות הימין לחזור הביתה. צריך לשים את האגו בצד לטובת האינטרסים הלאומיים". 

    לדבריה "הציבור רואה שיש כאן הנהגה ילדותית שלא מסוגלת להתמודד עם האתגרים. היחידי שהוביל את המדינה הזו בעשור האחרון היה נתניהו ונכון שהוא יחזור להנהיג אותנו. ממשלה שנשענת על עבאס זו מציאות בלתי אפשרית.

    "בנט מבחינתי הפך את עורו, מכר את כל ערכיו רק בשביל לשבת דקה וחצי על הכיסא. מי שעם ישראל חשוב לו יותר מהאגו זה הזמן להקים ממשלה ימנית לאומנית אמיתית".



    0 תגובות